marți, 21 ianuarie 2014

Am inteles ca esti eleganta daca porti argint

Da, asa am inteles ca se zvoneste prin targ ca aurul nu mai este la moda si daca porti argint esti de fapt foarte eleganta.



Mi-am comandat ceva online de pe Me2you, am vrut sa comand telefonic dar am ales metoda online, eram mult prea nervoasa si poate ii injuram pe bietii oameni degeaba.

De altfel au livrat destul de repede produsele, evident nu ar fi trebuit sa fie probleme avand in vedere ca au magazinele in Bucuresti, macar atat.

2 perechi de cercei, o bratara si un pandantiv nebun a fost comanda mea, am pierdut 600 lei, bine ca nu am prieten sa-mi ceara socoteala si bine ca imi castig singura banii, nu dispun de sponsori, cu toate ca as merita vreo 2.

Acum am o girja in plus, cum sa-mi asortez noile mele achizitii, cat de greu poate fi ca doar sunt femeie, am doar 25 de ani si nu ma grabeste nimeni...sau asa ar trebui.

Daca imi citeste cineva blogul 0 sa-l rog sa ma ajute cu ce sa-mi asortez achizitiile de mai jos, dau 2 beri in Silver si promit ca daca se imbata il si car acasa.




Multumesc sunteti niste dulci !!! Evident daca existati.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu